תסרוקות ואיפור לבת מצווה

בדרך למסיבת הבת מצווה המושלמת יש משימות רבות ומורכבות שכל ילדה צריכה לעמוד בהן בגבורה – לבחור שמלה, להתאים לה נעליים, להחליט על התכשיטים הנכונים, וכמובן – תסרוקת ואיפור.
אם פעם הילדות היו מסתפקות בתסרוקת חגיגית מעשה ידי אמא ואיפור ביתי, הרי שהיום בלי תסרוקות ערב ואיפור ערב אין על מה לדבר. אם גם אתן נמצאות בשלב הזה של תכנון בת המצווה שלכן, הנה כמה דברים שכדאי שתביאו בחשבון לפני שאתן רצות למאפר או למעצב השיער.

איפור ערב מותאם לכלות השמחה

הרבה הורים נרתעים מאיפור ערב לבת מצווה, מתוך מחשבה שילדות צעירות אינן צריכות איפור מוגזם, ובוודאי לא איפור ערב. אלא שתחת ידיו האמונות של מאפר מקצועי, ניתן לאפר את הילדות באיפור ערב שלא יהיה מוגזם, יחמיא לתווי הפנים שלהן, ורק ידגיש את היופי הטבעי שלהן, במקום לכסות אותו.

איפור ערב לבת מצווה נותן את הטון למראה הכללי של כלת השמחה, ולכן צריך לתת מראה תמים, כמעט ילדותי, ולא להיות איפור דרמטי ומוגזם, בדומה לאיפור ערב של נשים מבוגרות יותר. כל ילדה יודעת איך היא הייתה חולמת להיראות בבת המצווה שלה, וחשוב שאיפור הערב לאירוע יסייע להגשים את החלום הזה. כמובן שיש גם בנות שאינן מעוניינות כלל באיפור, וגם זו כמובן בחירה לגיטימית. אחרות ירצו רק איפור שיסתיר פגמים בעור שלהן, כמו למשל פצעי בגרות (חצ'קונים) או אדמומיות. לא צריך להילחץ – לילדות יהיו עוד שנים רבות להתנסות באיפור ערב, אבל מי שאיפור כזה מתאים לה ולאופי שלה מוזמנת להתנסות בו כבר מבת המצווה.

תסרוקות ערב לבת מצווה

תסרוקות ערב למסיבה במועדונים לבת מצווה צריכות להיות מסוגננות ואופנתיות יותר מאשר התסרוקת הרגילה של היומיום, ואפילו יותר מאשר תסרוקות חגיגיות לאירועים אחרים. למרות זאת, חשוב לא להיסחף לתסרוקות מנופחות מדי או מתוחכמות מדי, ולשמור גם על סגנון צעיר, מודרני וקליל, שמותאם לגילה של כלת השמחה. בתסרוקות ערב רבות לבת מצווה משלבות הנערות גם צמות קלועות, קשתות או חרוזים, ואפילו תוספות שיער, הכל בהתאם לסגנון האישי, וכמובן – גם לתקציב של ההורים.

לפני שמחליטים על תסרוקות ערב לבת מצווה חשוב לזכור שהמטרה בתסרוקת החגיגית היא לא ליצור מראה של אישה בוגרת – גם לכך עוד יהיו הזדמנויות רבות עם הזמן, אלא להתאים את התסרוקת לסוג השיער ולאורך השיער. חבל לנערה עם שיער מתולתל, למשל, להתעקש על פן או החלקה של השיער לקראת הבת מצווה, כי ישנן תסרוקות ערב רבות המתאימות לשיער מתולתל, בין היתר באמצעות בייבי ליס או טוויסטר. גם אם משתמשים בחומרים וקרמים כדי לעצב את התסרוקת, חשוב להקפיד שאלה יהיו חומרים טבעיים שישמרו על המראה הטבעי של השיער, ולא יהפכו אותו לנוקשה ולא נעים.

מוזמנים לקרוא בנוסף: מועדון לבת מצווה בתל אביב

לתיאום פגישת התרשמות באחד מהמועדונים לבת מצווה שלנו מוזמנים ליצור איתנו קשר במס׳: 0547944447

יכול לעניין אותך

מסגרת אינסטגרם לבת מצווה

קישוטים לבת מצווה

איך להכין ספר ברכות לבת מצווה?

תפריט ניווט